Pradžia Dažnai užduodami klausimai

Jus dominančios prekės:


Eksploatacinės medžiagos

Gaukite naujienas pirmi!

whitenergy batery finder

 

  

DUK 

Kodėl negaliu prisijungti?
Jeigu neleidžia prisijungti, patikrinkite ar viską teisingai suvedėte – prisijungiant reikia nurodyti savo el. paštą ir slaptažodį.  Jeigu vis tiek neišeina prisijungti, skambinkite telefonu 8 800 70088.

Kaip tapti registruotu vartotoju?
Registruotis galima paspaudžiant TAPKITE KLIENTU, reikia užpildyti visus laukus pažymėtus žvaigždutėmis.

Kodėl  įėjus į Officeday internetinį puslapį matau iškreptą vaizdą?
Vaizdas iškreiptas, kadangi naudojate senos versijos naršyklę.
Jums viršuje reikia paspausti užrašą PRAŠOME ATNAUJINTI JOS VERSIJĄ ir sekti instrukcijas.

Kodėl negaliu įvesti reikiamos prekės kiekio?
Norėdami užsisakyti reikiamų prekių, pirmiausia įsitikinkite ar yra pakankamas jų kiekis. Jeigu skiltyje LIKUTIS parašyta 0, kiekio langelis nėra aktyvus.

Kodėl neleidžia patvirtinti užsakymo?
Norėdami patvirtinti užsakymą būtinai patikrinkite ar užpildėte visus laukus ir nepamirškite uždėti varnelės, kad susipažinote su taisyklėmis. Tada galite spausti UŽSAKYTI.

Kaip atskirti mano asortimentines prekes bendrame produktų sąraše? 
Prie kiekvienos savo asortimentinės prekės matysite ženkliuką su trim burbuliukais.

Kaip ištrinti prekes iš krepšelio?
Norėdami iš karto pašalinti kelias arba visas prekes iš suformuoto užsakymo krepšelio, paspauskite mygtuką esantį dešiniame šone TRINTI ir tada spauskite mygtuką PERSKAIČIUOTI.

Ką daryti jei nerandu reikiamų prekių?
Prieš patvirtindami užsakymą komentarų patikslinimo lauke parašykite „Officeday“ darbuotojams, kokių prekių neradote. Šios prekės bus įtrauktos į užsakymą arba mūsų darbuotojai Jums paskambins ir padės papildyti užsakymą.

Ką daryti, jei užsakymo krepšelį noriu pabaigti formuoti kitą dieną?
Jei esate registruotas vartotojas (turite prisijungimo duomenis) galite nepatvirtinti užsakymo krepšelio. Kitą kartą prisijungę prie sistemos PREKIŲ KREPŠELYJE rasite visas prekes, kurias išsirinkote.

Kaip vykdyti paiešką?
Norėdami surasti prekę, į paieškos lauką įveskite prekės pavadinimą, kodą arba gamintoją. Spauskite mygtuką IEŠKOTI.

Kaip galima surasti eksploatacines medžiagas spausdintuvams ir kopijavimo aparatams?
Pasinaudokite eksploatacinių medžiagų paieška, esančia kairiame puslapio šone. Jums reikės nurodyti seriją, įrenginio gamintoją bei modelį ir sistema Jums automatiškai atrinks tinkančias eksploatacines medžiagas.

Kaip vyksta atsiskaitymas už įsigytas prekes?
Už įsigytas prekes, jei Jūs neturite bendradarbiavimo sutarties, galima atsiskaityti išankstiniu pavedimu arba grynaisiais atsiimant prekes. Jei Jūs pasirašėte su mumis bendradarbiavimo sutartį, atsiskaitymas vyksta pagal šios sutarties sąlygas.

Ar galiu atsiskaityti kreditine kortele?
Kreditine kortele Jūs galite atsiskaityti tik mūsų prekybos centruose.

Kada pirkimo procedūra yra užbaigta?
Pirkimo procedūra yra užbaigta, kai Jūs įvykdote visus tris pirkimo procedūros žingsnius. Tuomet sistema Jums praneša, kad užsakymas priimtas ir gaunate patvirtinimą el. paštu.