Pradžia Kaip užsisakyti?

Jus dominančios prekės:


Eksploatacinės medžiagos

Gaukite naujienas pirmi!

whitenergy batery finder

 

  

                                     PREKIŲ UŽSAKYMO BŪDAI:

INTERNETU, e-parduotuvėje www.officeday.lt
 
Nuolat atnaujinama elektroninė biuro aprūpinimo sistema suteikia Jums puikių galimybių veiksmingai valdyti įmonės išlaidas, planuoti padalinių biudžetus, sukurti savo asortimentą bei stebėti pirkimus.

                               Su užsakymų internetu taisyklėmis galite susipažinti čia.


TELEFONU/FAKSU

Išsirinkite prekes iš mūsų katalogo, pasižymėkite jų pavadinimus, kodus bei Jums reikalingą kiekį. Skambinkite mums ir pateikite užsakymą. Atsakysime į visus klausimus. Užsakymai priimami telefonu darbo dienomis: pirmadienį
penktadienį  8:00 – 17:00 val., tel. 8 700 70088 arba  (8 5) 278 5400. Užsakymai faksu priimami visą parą, 7 dienas per savaitę. Faksas: 8 700 70099.


EL. PAŠTU

Išsirinkite prekes iš „Officeday“ katalogo. Užpildykite MS Excel užsakymo formą, kurią rasite šioje nuorodoje. Užsakymą pateikite elektroniniu paštu. Užsakymai elektroniniu paštu priimami visą parą, 7 dienas per savaitę.  El. paštas: uzsakymai@officeday.lt




Prekių pristatymas

Prekių pristatymas nemokamas, jeigu jūsų prekių suma už pirkinius ne mažesnė nei 43,44 Eur. 

• Jei pirkote už mažesnę sumą nei 43,44 Eur, prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos 2,89 Eur. Užsisakykite prekes pirmadienį-penktadienį iki 17.00 val. ir į nurodytą adresą prekės bus pristatytos kitą darbo dieną.

• Jei pirkote už mažesnę sumą nei 43,44 Eur, prekių pristatymas į siuntos24 terminalą (šis pristatymo būdas galioja kol kas tik Fiziniams asmenims) kainuos 2,02 Eur. Prekės pristatomos į nurodytą terminalą iš sąrašo per 2-3 d.d. Pristačius siuntą į terminalą, klientas gauna tekstinę (SMS) žinutę.

• Jei pirkote už mažesnę sumą nei 43,44 Eur, prekių pristatymas į Lietuvos pašto skyrių (šis pristatymo būdas galioja kol kas tik Fiziniams asmenims) kainuos 2,31 Eur. Prekės pristatomos į pagal nurodytą adresą priklausantį pašto skyrių per 5 d.d. Pašto dėžutėje paliekamas pranešimas, su juo ir asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu galite atsiimti pašto skyriuje.


Atsiskaitymo formos

• Kreditinėmis kortelėmis parduotuvėse.
• Išankstinis mokėjimas pateikus pavedimo kopiją.

• Atidėtas mokėjimas klientams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartis. Papildomos informacijos dėl bendradarbiavimo sutarties teiraukitės telefonu 8 700 70088.
• Internetu per el. bankininkystės sistemą, perkant e- parduotuvėje.

Garantijos

Visoms prekėms suteikiame garantiją – tokios trukmės, kokią suteikia gamintojai.
Gamintojo garantiją turinčios prekės parduodamos išrašius garantinį taloną, kuriame yra informacija apie garantijos sąlygas. Informacija apie garantinį aptarnavimą tel. 8 700 70088.

Esant garantiniam gedimui mes Jums prižadame minimalius rūpesčius! Jums tereikia susisiekti su mumis ir mes nemokamai atsiųsime kurjerį, kuris paims sugedusią garantinę prekę ir pristatys ją mums. Sutvarkius, arba pakeitus garantinę prekę nauja, ji taip pat nemokamai bus pristatyta Jums.

Prekių keitimas

 Jeigu prekė Jums nepatiko, Jūs galite ją pakeisti kita per 14 dienų nuo pirkimo datos. Kartu turi būti pateikiami visi prekės pirkimo dokumentai. Prekė turi būti nenaudota ir jos originali pakuotė neturi būti pažeista.

 Grąžinant prekes minėtu pagrindu paprašysime sumokėti  6,00 EUR (įskaitant PVM) prekių grąžinimo administravimo mokestį už kiekvieną grąžinamos prekės vienetą pagal pateiktą sąskaitą.

     Daugiau informacijos apie prekių grąžinimą ir keitimą rasite čia.