Pradžia Prekių pristatymas

Jus dominančios prekės:


Eksploatacinės medžiagos

Gaukite naujienas pirmi!

whitenergy batery finder

 

  

Prekių pristatymas 

Prekės pristatomos Lietuvos teritorijoje. Pirkėjas užsakymo vykdymo metu pats pasirenka jam priimtiniausią pristatymo būdą, nuo kurio priklauso pristatymo kaina bei laikas. Tikslus pristatymo laikas priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo ir užsakytų prekių.

Prekių pristatymas nemokamas, jeigu Pirkėjo prekių suma už pirkinius ne mažesnė nei 43,44 
.

Pasirinkite jums parankiausią pristatymo būdą: 

Per kurjerio tarnybą:
 
 - Pristatymas – jau kitą darbo dieną (užsakant prekes nuo pirmadienį-penktadienį iki 17.00 val. 
 - Pristatoma į nurodytą adresą
 - Jei prekių suma mažesnė nei 43,44 € - pristatymo kaina 2,89 
 

Į siuntos24 terminalą:
 
 - Šiuo pristatymo būdu kol kas gali pasinaudoti tik Fiziniai Asmenys
 - Prekių pristatymas – 2-3 d. d.
 - Pristatoma į nurodytą terminalą iš sąrašo (pristačius siuntą į terminalą, klientas gauna tekstinę (SMS) žinutę)
 - Jei prekių suma mažesnė nei 43,44  pristatymo kaina 2,02 
 
Į Lietuvos pašto skyrių:
 
 - Šiuo pristatymo būdu kol kas gali pasinaudoti tik Fiziniai Asmenys
 - Prekių pristatymas – 5 d. d.
 - Pristatoma į pagal nurodytą adresą priklausantį pašto skyrių (pašo dėžutėje paliekamas pranešimas, su juo ir asmens tapatybę patvirtinančiu dokumentu galite atsiimti siuntą pašto skyriuje)
 - Jei prekių suma mažesnė nei 43,44 € pristatymo kaina 2,31 
 
 
 


Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 

Pirkėjas supranta ir sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo rekomendacinių terminų pažeidimą, taip pat jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą.

Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų atsiradusių transportuojant prekę (-es), kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
 
Tuo atveju, kai Pirkėjas, remdamasis šiomis Taisyklėmis, atsisako pirkimo – pardavimo sutarties (jeigu prekė nėra brokuota ar sugadinta transportavimo metu), jam tenka pareiga apmokėti visas tiesiogines prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidas.