PREKIŲ PRISTATYMAS

Prekių pristatymas vykdomas pagal SAM reikalavimus.

Minimalus prekių krepšelis:

  • Fiziniams asmenims minimalus prekių krepšelis nuo 35 € su PVM.

Nemokamo pristatymo sąlygos:

  • Prekių pristatymas nemokamas, jeigu Jūsų užsakymo suma ne mažesnė nei 54,45 € su PVM.

Mokamo pristatymo sąlygos:

  • Jei užsakymo suma mažesnė nei 54,45 € su PVM, prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos 4,84 € su PVM. 
  • Pristatymas į Kuršių Neriją papildomai apmokestinamas 25,00 € + PVM.

Užsisakykite prekes pirmadienį – penktadienį iki 16:30 val. ir nurodytu adresu prekės Jums bus pristatytos kitą darbo dieną.* Šventiniu laikotarpiu prekių pristatymas gali vėluoti 1-2 darbo dienas.
*Pirkėjams atsiskaitantiems už prekes pagal išankstinį mokėjimą pavedimu, prekės Jums bus pristatytos kitą darbo dieną po apmokėjimo gavimo.

Papildomos prekių pristatymo sąlygos:

  • Apie bet kokius pasikeitimus dėl asmenų, turinčių teisę atsiimti prekes ir pasirašyti prekių pristatymo dokumentus, bei apie pristatymo adreso pasikeitimus pirkėjas privalo nedelsdamas mus informuoti raštu uzsakymai@officeday.lt arba telefonu 8 700 70088.
  • UAB „Officeday“ turi teisę atsisakyti įvykdyti užsakymą, jeigu pirkėjas už anksčiau gautas prekes nepadengęs visų įsiskolinimų.
  • Pristatymo dieną gavėjas privalo būti pasiekiamas. Nepavykus prekių pristatyti 2 kartus dėl gavėjo kaltės, užsakymas gali būti atšauktas.

Atsiskaitymo formos:

  • Atidėtas mokėjimas klientams, pasirašiusiems bendradarbiavimo sutartis. Papildomos informacijos dėl bendradarbiavimo sutarties teiraukitės telefonu 8 700 70088.
  • Išankstinis mokėjimas pavedimu, (prekių atsiėmimas pateikus pavedimo kopiją).
  • Internetu per el. bankininkystės sistemą, perkant e-parduotuvėje.
  • Bankinėmis kortelėmis parduotuvėse.


SIUNTŲ PRIĖMIMO TAISYKLĖS

  • Pirkėjas privalo susipažinti su šiomis taisyklėmis iki prekių užsakymo pateikimo.
  • Priimantis siuntą asmuo privalo nurodyti savo vardą, pavardę bei pasirašyti kurjerio duomenų kaupiklyje arba ant pristatymo dokumentų (sąskaitoje-faktūroje arba krovinio važtaraštyje, pagal atskirą susitarimą).

Pakuočių (dėžių) skaičius:

  • Kurjerio pristatomų pakuočių skaičius turi sutapti su pristatymo patvirtinimo lape arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytu pakuočių skaičiumi. Kiekviena pakuotė turi savo unikalų siuntos kodą. Būtent už tą siuntos kodą gavėjas pasirašo POD lapuose arba kurjerio duomenų kaupiklyje. Susitikrinkite ar gautų pakuočių skaičius ir siuntos numeriai atitinka POD lape surašytuosius arba kurjerio duomenų kaupiklyje.


Lipdukas:

  • UAB „Officeday“ kurjerio pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius turi sutapti su siuntų pristatymo dokumente (sąskaita-faktūra, krovinio važtaraštis) . Ant kurjerio pristatytų pakuočių (dėžių) etikečių turi būti nurodytas Jūsų įmonės pavadinimas, adresas ir pakuočių skaičius (pvz.: 1/3, 2/3, 3/3), kur pirmasis skaičius rodo, kelinta pakuotė tai yra, o antrasis skaičius rodo, kiek iš viso pakuočių yra šioje siuntoje.

Pakuočių (dėžių) išvaizda:

  • Kurjerio pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nepažeistos, nesugniuždytos ir pan.

Pažeidimų nustatymas ir įforminimas:

  • Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) skaičius nesutampa su siuntų pristatymo lape arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytu pakuočių (dėžių) skaičiumi - būtina įrašyti siuntų pristatymo dokumente tikslų gautų pakuočių skaičių.
  • Jeigu pristatytų pakuočių (dėžių) etiketėse duomenys yra neteisingi arba skiriasi nuo siuntų pristatymo lape arba kurjerio duomenų kaupiklyje nurodytųjų, tuomet būtinai užfiksuokite siuntų pristatymo dokumente visus neatitikimus.
  • Jeigu pristatomos pakuotės (dėžės) išvaizda netvarkinga, būtinai aprašykite siuntų pristatymo dokumente siuntos išorinius pažeidimus.
  • Kartu su kurjeriu užpildykite formą nurodydami siuntos unikalųjį numerį, gavimo datą, pažeidimo pobūdį (vieną akto kopiją pasilikite sau, kitą – perduokite kurjeriui). Kurjeris turi teisę pasirašyti tik tokį aktą, kuriame apibūdinti išoriniai pažeidimai. Už siuntos turinį, prekių skaičiavimą pagal sąskaitas arba kitokį patikrinimą, kuris susijęs su pakuotes atidarymu, kurjeris neatsako.

Siuntų pažeidimo aktas.

Svarbu! Gavėjui siuntos priėmimo metu neužfiksavus pastabų, laikoma, kad siunta įteikta tvarkinga ir UAB „Officeday“ neprisiima jokių įsipareigojimų dėl siuntos ar jos dalies sugadinimo ar praradimo, kuris buvo pastebėtas vėliau.

Apie visus netikslumus ir neatitikimus prašome kuo skubiau mus informuoti:

  • Apie visus netikslumus (neteisingą pakuočių ar dėžių skaičių, netvarkingą pakuočių išvaizdą ar netikslius Jūsų įmonės duomenis) prašome kuo skubiau informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 8 700 70088 arba el. paštu: uzsakymai@officeday.lt
  • Dėl trūkumų, prekių broko ar persirūšiavimo prašome informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 8 700 70088 arba el. paštu: uzsakymai@officeday.lt ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.

Papildomos priėmimo sąlygos:

- Konferencinių lentų ir baldų:

  • Priėmimo metu prie kurjerio pirkėjas turi apžiūrėti pakuotes (dėžes). Esant mažiausiems defektams kartu su kurjeriu užpildyti formą (pažeidimo aktą) nurodant siuntos unikalųjį numerį, gavimo datą, pažeidimo pobūdį.
  • Jei pakuotė turi pažeidimų ir vežėjas atsisako pasirašyti, siūlome atsisakyti priimti krovinį. Ir apie atsisakymą priimti siuntą informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 8 700 70088 arba el. paštu: uzsakymai@officeday.lt
  • Priėmus lentą arba baldus pagal šią tvarką, išpakuoti daiktą ir patikrinti, ar jis nepažeistas viduje, ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
  • Jeigu išpakuotas daiktas yra pažeistas, prašome kuo skubiau informuoti mūsų klientų aptarnavimo skyrių telefonu: 8 700 70088 arba el. paštu: uzsakymai@officeday.lt