Naujienos ir renginiai

„ZIPIT“ piešimo knygelės
Naujienos

„ZIPIT“ piešimo knygelės

Karantino metu ZIPIT siūlo galimybę atsisiųsti piešimo knygeles vaikams nemokamai!

Plačiau
„OXFORD“ – JĖGA JŪSŲ RANKOSE!
Naujienos

„OXFORD“ – JĖGA JŪSŲ RANKOSE!

Užrašų knygelės bei sąsiuviniai idėjoms ir projektams įgyvendinti.

Plačiau
„LINEX EARTH“ APLINKAI DRAUGIŠKI PRODUKTAI
Naujienos

„LINEX EARTH“ APLINKAI DRAUGIŠKI PRODUKTAI

Pristatome naują „Linex“ ekologiškų produktų kolekciją!

Plačiau
SECURIT® DEKORO PASAULIS
Naujienos

SECURIT® DEKORO PASAULIS

Atraskite stulbinančius komunikacijos įrankius!

Plačiau
HARMONIJA DARBE SU „UNILUX“
Naujienos

HARMONIJA DARBE SU „UNILUX“

Susikurkite nepriekaištingą darbo aplinką!

Plačiau
Draugiškas aplinkai biuras
Patarimai

Draugiškas aplinkai biuras

Kviečiame savo biurą paversti aplinkai draugišku ir rinktis tvarius sprendimus.

Plačiau

Kanceliarinės prekės ir biuro reikmenys

„Officeday“ asortimente ne tik kasdienės kanceliarinės prekės, bet ir viskas, ko tik gali reikėti šiuolaikiniam biurui. Mūsų prekės atkeliauja iš viso pasaulio ir yra kruopščiai atrinktos – tušinukai iš Vokietijos, popierius iš Portugalijos, skaičiuotuvai iš Japonijos. Geriausių pasaulio tiekėjų kanceliarinės prekės nuolat pildomos ir nugula parduotuvių lentynose bei elektroninės parduotuvės asortimente Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Pagal parduodamų prekių kategorijas kanceliarinės prekės sudaro didžiausią dalį, net 35%.

Aktyvi ir geriausių rezultatų siekianti mūsų pirkimų komanda vyksta į parodas, gamyklas, kur gali stebėti prekių gamybos procesus ir pabendrauti su tiekėjais, tam, kad savo klientams pateiktume tik inovatyviausius kanceliarinių priemonių sprendimus. Šis veiklos etapas mums ypatingai svarbus, nes kiekvienam norime palengvinti jų darbą ir procesų našumą biure, todėl vadovaujamės savo šūkiu – „lengva diena biure“.

Per daugiau nei 20 savo veiklos metų išplėtėme asortimentą nuo kasdienių kanceliarinių prekių internetu iki išmaniųjų technologijų, nuo maisto, darbo saugos priemonių iki įvairių sprendimų – verslo dovanų, reklaminės spaudos, spausdintuvų nuomos ir daug kitų.

Esame novatoriai ir be būtiniausių biuro prekių, siūlome plačias paslaugų galimybes iš vienų rankų: perkraustymo, meistrų bei valymo paslaugos, biuro augalai, užkandžiai ir vaisiai į biurą, vandens stotelių ir kavos aparatų nuoma, konferencijos įrangos nuoma, IT sprendimai ir kt.

Užsisakius prekes pirmadienį-penktadienį iki 16.30 val., nurodytu adresu prekės bus pristatytos kitą darbo dieną. Prekių pristatymas nemokamas jei pirkote už daugiau nei 54,45 Eur su PVM, kitu atveju prekių pristatymas per kurjerio tarnybą kainuos 4,84 Eur su PVM.

Užsisakyti norimas prekes ar paslaugas galite el. paštu uzsakymai@officeday.lt ar bendruoju telefonu 8 700 70088.
 
Kodėl verta tapti „Officeday“ verslo klientu?

Kiekvienais metais auga stiprių tiekėjų būrys, nes pristatome naujus projektus, geriname paslaugų greitį ir kokybę, nuolat peržiūrime rinkos pokyčius bei klientų apsipirkimo poreikių kaitą ir taip atrandame puikias galimybes plėsti prekių bei paslaugų asortimentą. Pas mus daugiau kaip 16 000 prekių, todėl rasite visko ko ieškote.

Tapę klientu ir turėdami asmeninę paskyrą, joje veiksmingai valdysite įmonės išlaidas, planuosite padalinių biudžetus, sukursite savo asortimentą bei stebėsite pirkimus realiuoju laiku. Dėl e-sistemos funkcionalumų, net 75% visų mūsų verslo klientų užsakymus daro internetu.

Bendrausite su asmeniniu „Officeday“ vadybininku, kurio tikslas suteikti geriausias sąlygas užsakymams pagal jūsų galimybes ir poreikius.

Kiekvienam klientui individualios ir palankios mokėjimų sąlygos, nuolaidų sistema bei išskirtinai jums pritaikytas aptarnavimo ir prekių pristatymo modelis.

Kanceliarinės prekės pigiau

Savo verslo klientams siūlome ypatingą galimybę – darbuotojams pasiūlyti pirkti tiek biuro reikmenis, tiek mokyklines prekes išskirtinėmis, tik jų įmonei taikomomis sąlygomis.

Fiziniai asmenys kanceliarines prekes gali įsigyti iki 30 procentų pigiau, kai vyksta specialūs išpardavimai tiek internete, tiek fizinėse parduotuvėse.

LYRECO

Baltijos šalyse esame vininteliai, kurie sudarė strateginės partnerystės sutartį su LYRECO, tarptautine biuro sprendimų lydere.

EOPA 2018

Labai džiaugiamės, jog 2018 m. vykusiuose Europos biuro produktų apdovanojimuose 2018 (EOPA – European Office Products Awards) gavome prestižinį apdovanojimą – EOPA 2018 Reseller of the Year – Sales under €100 million. Tai pirmas atvejis renginio istorijoje, kai apdovanojimas įteiktas Baltijos šalių įmonei.

47161

Klientai

1778004

Parduota produktų

1494

Akcinių prekių